Saturday, June 28, 2008

Jippiee!!!

Wat een vreugde zeg!
Ik ben over! Zonder onvoldoendes zelfs, dat had ik werkelijk nooit gedacht :) Het harde werken heeft dus goed resultaat geleverd :) Ben er heeeel blij mee!
Volgend jaar wordt dat dus Atheneum6 :O We zijn al een beetje begonnen met het profielwerkstuk, als ik erover nadenk denk ik dat het volgend jaar bést wel druk wordt (en dat druk ik dan nog wel een beetje zacht uit:P

En dan hebben we maandag nog! 30 juni heb ik dé coverfotoshoot van Ronduit-Insite!
Het jongerenblad van de EO. Hoe gaaf is dat, dat ze mij hebben uitgekozen!?
Ik vindt het heel vet, maar ook wel een beetje spannend hoor.
Ik kom dus op de cover van de Augustus editie, hip en zomers. En ik hoop dat ik er ook een stuk je van God's liefde mee mag uitstralen :)

Ik zal foto's maken en als het gebeurene geweest is nog een bericht plaatsen :)

En verder...
Is het vakantie vieren!!! Hoe heerlijk!!
Dat wordt genieten inclusief een paar weekjes vakantie vieren in Frankrijk:)

Ik hou jullie op de hoogte, liefs Dees

En Joël blijft een schatje

1 Comments:

At 02 July, 2008 08:28 , Blogger Daniëlle said...

heey dees!

gaaf joh dat je op de ronduit komt! Ik heb em ook dus ik ben benieuwd ;)

kus Daniëlle

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home