Wednesday, July 09, 2008

Allemaal dingen..

Ik wilde over vanalles schrijven, over alles wat ik nu meemaak en ga doen wat mijn lief doet. En nu wil ik daar natuurlijk nog steeds vanalles over vertellen.
Want het blijkt nu dat ik zaterdag op vakantie ga! Naar Frankrijk, we gaan een soort tour maken. Eerst doen we een paar dagen Parijs daarna een weekje of langer naar een camping met meer en chillmogelijkheden in de buurt van Grenoble en dan gaan we nog een paar dagen naar de Côte d'Azur. Heerlijk niet dan? Maaike en haar ouders gaan ook mee:)
Verder ga ik m'n verjaardag m'n 17e vieren (in Frankrijk uiteraard). Het kadootje heb ik al gekregen ^^ Een Sony Ericsson S500i!
Joël is ondertussen in Spanje in een herberg die op de pelgrimsroute naar Santiago de Compostella aan t werk. Ondertussen is het de bedoeling dat er geëvangeliseerd wordt onder de pelgrimmers. Heel vet, misschien volgend jaar samen :).

Maar nu het geen wat ik dus wilde zeggen. Terwijl ik me aant klaar maken ben voor deze reis en me aan het verheugen ben bedacht ik me: Waar gaat mijn tijd naar toe??
Wie en Wat is nou het belangrijkste hier??
Dat is God toch?? Maar waarom is het enige wat ik de laatste weken nog met hem doe, naar zijn muziek luisteren en afentoe een gemeend gebed. En verder loopt Desirée maar laverend door alle christelijke shit om haar heen.
Ik wil écht tijd aan Hem besteden, Hem zoeken en Hem vervolgens vinden en dichtbij blijven. Ik kan wel zeggen dat ik christen ben en me er wel naar gedragen, maar als ik verder niks met mijn geloof doe dan is het nutteloos.
Ik ben uiteindelijk toch door Hem gemaakt en Hij houdt het allermeeste van mij, dus is de keus tussen verschillende belangen makkelijk te maken toch?? Computer / God, Tv / God, ga zo maar door.

In ieder geval, ik denk dat mn punt wel duidelijk is.

En ik wens iedereen een geweldige vakantie en ook een geweldige tijd met God!
Liefs Dees.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home