Sunday, October 26, 2008

Up-date.

Wat een drukte, het leven rent maar door.
Volgende week heb ik 7 schoolexamens, ik ben flink aan het voorbereiden. Het is dan ook wel zo dat, wanneer ik deze verknal de rest van het jaar enigszins hopeloos kan zijn... Maar we houden de moet erin!!
Verder loopt mijn PWS (profielwerkstuk) ook lekker. Voor de geïnteresseerden onder ons: Ik doe het over de maatschappelijke ontwikkelingen tijdens de gouden eeuw, bekeken aan de hand van schilderijen en schilders. Joepie geschiedenis!!
Ook het zoeken naar een vervolg studie gaat lekker door, de uiteindelijke keuze begint in zicht te komen!
Ja, wie weet woon ik volgend jaar ook wel op kamers!

Het laatste jaar is toch maar een vreemd jaar. Je werkt en leeft toe naar het einde van de middelbare school en aan de andere kant staan er heel veel nieuwe dingen op je te wachten. En worden je ogen voor steeds weer nieuwe dingen en inzichten geopend.

Dit was even een update ;)
Liefs, Dees

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home