Thursday, November 06, 2008

Obama gekte.



Aangezien ik toch een enigszins sterk maatschappelijke interesse heb, heb ik ook de hele verkiezingsgekte van Amerika gevolgd.
Ik ben voor Obama en ben dus ook erg blij dat hij Bush gaat aflossen. Jammer dat Bush deze week nog flink belangrijke keuzes moet maken over de oorlog in Irak en andere onderhandelingen heeft. En hier heeft Obama nog niks over te zeggen, omdat hij pas vanaf 20 Januari beedigd wordt. Erg jammer, want als Bush de verkeerde keuze maakt, zit Obama weer met de gebakken peren.
Anyways, waar ik het over wilde hebben.
Amerika wilde toch eerder veranderen dan iedereen dacht! Veel mensen dachten dat het zwarte van Obama toch veel tegenstemmers zou geven. Maar nee! De amerikanen hebben er door heen gekeken! Het is ongelofelijk, maar Amerika is echt het land van de onbegrensde mogelijkheden! Zelfs een arme zwarte jongen geboren op Hawaï met een vader in het verre Kenia, een moeder in Indonesië en een oma die je opvoed. Zelfs zo'n jongen kan president worden, van Amerika wel te verstaan :O.
Als je je American Dream maar volgt! Yes, you can;)
Nou maar hopen dat Obama het land ook écht gaat veranderen, het volk wil in ieder geval wel!

1 Comments:

At 06 November, 2008 21:53 , Anonymous Anonymous said...

Geweldig hè!
Iedereen is zo enthousiast hier over!
Vind het echt super dat hij uiteindelijk gekozen is, hoewel dat er wel dik aan zat te komen.
Ik ben echt wel benieuwd hoe het over 4 jaar, als er weer een nieuwe president aan zit te komen, met Amerika is.

xox Mehtap ^^

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home