Tuesday, November 04, 2008

To choose, or not to choose?



Soms heb je van die tijden dat je niet zo prettig in je vel zit, zo ook nu, bij mezelf. Een depressie? nee, niet echt. Een dip, niet zo gelukkig, wat onzeker over wie ik ben? Ja, dat lijkt er meer op.

M'n jaarcontract is niet verlengt bij de Albert Heijn, dit werd me zo laat meegedeeld dat ik geen tijd had om voor die tijd een nieuw baantje te zoeken. en ja geld heb je toch nodig...
School is moeilijk! Laatste jaar, iedereen zegt dat het er nu op aan komt. Leraren doe net of je doodgaat wanneer je een onvoldoende haalt, alsof je leven ervan afhangt! En dan nog wat persoonlijke dingen met mensen die niet zo lekker lopen.
Wat moet ik er aan doen? Ik ben iemand die zich hier altijd ontzettend door laat beïnvloeden. Ik ga erover piekeren, nadenken, oplossingen zoeken.
Maar daarmee kun je het niet oplossen.

Vanochtend zat ik zo op de fiets. Ik dacht hee, ik voel me nou wel zo beroerd door al die dingen.
Maar ik moet er boven staan! Ik moet m'n zorgen in God's hand leggen en vervolgens vragen of Hij mijn hand wil pakken en verder gaan. Als ik enkel de zijne zal pakken, kan er nog een kans komen dat ik los kan laten. Maar wanneer Hij mijn hand heeft kan ik altijd veilig verder gaan.
Ik kan het zelf niet oplossen. Ik moet zorgen dat ik mezelf ben en boven m'n gevoel staan.
Put your sorrows in His hands and walk on.

1 Comments:

At 04 November, 2008 19:14 , Blogger Daniëlle said...

heey dees!

als ik dit zo lees moet ik gelijk denken aan een liedje van Darryll Evans, trading my sorrows (yes lord)http://www.youtube.com/watch?v=2KsfwvpcQhY&feature=related , die ken je vast wel! Think about it ;) je bent een geweldige meid! jammer dat ik je nooit zie :(

kus Daniëlle

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home