Friday, May 15, 2009

mijn dagelijkse bezigheid (op 't moment)

Aangezien het alweer een poosje geleden is dat ik jullie over mijn bezigheden op de hoogte heb gebracht schrijf ik deze blog.
Nou waar ben ik dan mee bezig?
- Met hard leren voor mijn eindexamens!
Ja het moment waar ik al die jaren naar toe hebt gewerkt, in meer of mindere mate.
(Ik had daar vier jaar geleden al mee moeten beginnen).
En nu is het moment daar, nou maandag dan. En ja ik vind het best spannend!
Alle stof van 't laatste of de laatste 2 jaar moeten in mijn hoofd zitten.
Zit ik daar in m'n eentje, achter m'n bureautje op m'n blauwe IKEA draaistoel te leren en te leren en te leren.
Maár! Over een week of 2-en-een-half is het al voorbij!

En over 2 weken lekker een lang weekend genieten op Opwekking (en ja ik zal m'n examenbundel Frans meenemen ;)

Groetjes!!
Dees.

4 Comments:

At 15 May, 2009 18:08 , Blogger Hans said...

over een paar weken heb je nooit meer school!

 
At 15 May, 2009 18:24 , Blogger Geniet ervan nu alles kan. said...

jaa! Hoe geweldig is dat!
Nu eigenlijk ook niet, alleen nog examens, maar toch!
Hoe heerlijk :D

 
At 15 May, 2009 22:14 , Blogger Daniëlle said...

haha, klinkt heel herkenbaar die examenbundel frans op opwekking! succes nog met leren ;) we kunnen samen wel leuk 5 minuten prikken om frans te doen :P

liefs!

 
At 17 May, 2009 11:28 , Blogger Annefrouk said...

die ballonnen hadden wij op internet besteld, ze waren echt heel duur. ik denk dat het beter is en handiger als je skippyballen koopt en ophangt, neerlegt. die kun je ook vaker gebruiken.

in 1 zo'n ballon gaat 500 liter lucht, we hebben ze opgeblazen bij de fietsenmaker hier in het dorp :)

maar als je de site alsnog wilt weten, moet je het maar even melden.
x

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home