Monday, June 29, 2009

Bijna!!!

Een heerlijke zomerdag, dagen met blote tenen in het kriebelende gras en zonnestralen vangen in de tuin! Ik geniet van mn vakantie, helemaal nu ik mijn Diploma dus op zak heb. Nouja op zak, dat komt donderdag! Wat een feest:)
Ondertussen werk ik nog een aantal dagen in de week, erg leuk en gezellig!
En over iets minder dan 3 weken begint de tour naar Rwanda al!
Mijn paspoort heb ik, mijn vaccinaties zitten in mn bloed, de klamboe is al gekocht, de visumaanvraag is opgestuurd, de Malariapillen ga ik vanmiddag bij de apotheek halen en de korte broeken en jurkjes hangen al in de kast. Ik ben er bijna klaar voor!
Het leek zo lang nog heel ver weg, maar nu komt t toch al heel dicht bij!
Ik vind het lastig om er echt verwachtingen van te hebben, het zal allemaal zo nieuw en anders zijn! Ik ben ontzettend benieuwd en laat het allemaal maar op me afkomen.
Het team bestaat nu uit 17 personen waarvan een aantal stelletjes en wat jongens en meiden. Ja daar ben ik ook benieuwd naar, want echt ken ik ze nog niet.
Toch weet ik uit ervaring dat juist tijdens dit soort reizen de band in het team heel hecht is.
Rwanda.. de dagen worden afgeteld en ik ben ontzettend benieuwd naar je, naar je mensen, je landschap van de duizend heuvels, je eten, je geuren...
Je zal mooi zijn.



Ik denk dat ik de komende weken nog wel iets zal posten en anders mail of bel je maar als je nog iets wilt weten:)

<3 Dees

2 Comments:

At 29 June, 2009 15:53 , Blogger Andreas said...

Hey Desiree !

Echt leuk te lezen dat je zo razend enthousiast bent over Rwanda zomertour (u should be !)

Geniet idd nu maar alvast van de voorbereidingen 4dat je daadwerkelijk voet op Rwandese bodem (Kigali ?) gaat zetten.

Van zomertour Rwanda had ik vorig jaar 3500 foto s op mijn Picasaweb gezet, maar die heb ik er maar afgehaald omdat daar de foto s van Boomerangtour Portugal op komen.

Als je belangstelling hebt naar wat foto s van Rwanda 2008 moet je maar ff aangeven..

groetjes en blessings !

Andreas

 
At 06 July, 2009 11:21 , Blogger Annefrouk said...

Hey Desiree!
Ik weet zeker dat je een hele gave tijd gaat hebben. Ik wens je ook een leerzame en bijzondere tour toe.

Het is een belevenis om nooit meer te vergeten!
Ik bid voor jullie team..
Alvast een hele goede tijd.
Liefs!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home